Велосипед Merida ONE-FORTY 700 Shimano [2024]
Міцний, надійний і готовий до будь-яких пригод, ONE-FORTY 700 поєднує в собі відмінну алюмінієву раму і якісне обладнанням, яке не підведе. Наша нова радикальна трейловая геометрія забезпечує можливість рухатися вгору, якій позаздрить альпініст, з можливістю їхати вниз зі швидкістю, якій позаздрять ендуро-байки. 12-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном, чотирьохпоршневі гальма, ефективна підвіска Marzocchi і RockShox, а також наш регульований штир з великим ходом забезпечують Вам нові, неперевершені можливості.
Новий ONE-FORTY це позамежний трейловый байк, створений для найскладніших трейлов в світі. Це вершина конструкторської думки в питанні сучасного трейлрайдинга, з супер-вертикальної підсідельної трубою 80° низькою рульовою трубою і кареткою, щоб долати самі технічні підйоми. У той же час довгий річ у всіх розмірах і збалансований кут рульової колонки 65 градусів означають багато можливостей для підкорення будь-якого спуску. З нашою новою системою розмірів, будь райдер може вибрати довгий або короткий річ незалежно від свого росту, а підвіска стає прогресивніший із збільшенням розміру рами, що буде корисно для важких або віддають перевагу жорсткий стиль райдерів. Ми зосередилися на зниження ваги байка і збільшення його швидкості, щоб він став більш ефективним. На всіх велосипедах встановлені подседельные штирі з великим діапазоном ходу, система проводки WIRE PORT практична різьбова каретка і відсік для зберігання інструменту, а карбонові рами додатково мають магнітні флягодержателі FidLock.
- Повністю алюмінієва рама з кінематикою підвіски FASTи системою розмірів AGILOMETER
- Радикальна нова трейловая геометрія, колеса 29 дюймів.
- Підсідельний штир з регульованим ходом 230мм
- Підвіска Marzocchi і RockShox, 150 мм спереду, 143 мм ззаду.
- 12-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном.
- Потужні 4-поршневі гідравлічні дискові гальма.
Характеристики:
РАМА: ONE-FORTY LITE III, 143mm suspension travel 29", material: aluminium, 29x2.5" max. wheelsize, 148x12mm axle standard, BSA bottom bracket standard.
РОЗМІРИ РАМИ: XShort, Short, Mid, Long, XLong
ВИЛКА: Marzocchi Z1, Air, 150mm suspension travel, Tapered, 44mm fork offset, 29x2.6" max. wheelsize.
РУЛЬОВА КОЛОНКА: MERIDA 8158
ЗАДНІЙ АМОРТИЗАТОР: Rock Shox Deluxe Select+, lockout.
ПЕРЕДНЯ ВТУЛКА: Shimano SLX, 110x15mm width front hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ЗАДНЯ ВТУЛКА: Shimano SLX, 148x12mm width rear hub, 32 spoke holes, Centerlock.
ОБОДУ: MERIDA EXPERT TR, 29 мільйонами доларів inner width, material: aluminium, Tubeless ready (tubeless tape valves and not included).
СПИЦІ: Double Butted Black stainless
ПЕРЕДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis Minion DHF, 29x2.5", fold, TR EXO 3C MaxxTera.
ЗАДНЯ ПОКРИШКА: Maxxis Dissector, 29x2.4", fold, TR EXO+ MaxxTerra.
ПЕРЕДНІ ГАЛЬМА: Shimano SLX M7120, 4 piston.
ЗАДНІ ГАЛЬМА: Shimano SLX M7120, 4 piston.
РОТОРИ: Shimano RT64, 203 mm.
МАНЕТКИ: Shimano SL -MT500-IL / Shimano XT, Multi Release.
ПЕРЕДНЯ МАНЕТКА: Shimano SL -MT500-IL
ЗАДНЯ МАНЕТКА: Shimano XT, Multi Release.
ЗАДНІЙ ПЕРЕМИКАЧ: Shimano SLX M7100 Shadow+, SGS.
ЛАНЦЮГ: KMC X12
КАСЕТА: Shimano Deore M6100, 10-51 teeth, 12 speed.
КЕРМО: MERIDA TEAM TR, material: aluminium, 780mm width, XS/S 18mm rise, M/L/XL 30mm rise.
ГРІПСИ: MERIDA EXPERT EC
ВИНОС КЕРМА: MERIDA EXPERT eTRII, material: aluminium, diameter 35mm, 0° stem angle, 50 mm.
СІДЛО: MERIDA EXPERT SL, V-mount, incl. MERIDA minitool.
ПІДСІДЕЛЬНИЙ ШТИР: MERIDA TEAM TR, 34.9 mm diameter, 10mm setback, 30-230mm travel seatpost.
КАРЕТКА: Race Face BSA 68/73 – 24mm
ШАТУНИ: Race Face Aeffect, 32 teeth, 170 mm-S, 175 mm-M up.
ВАГА: 16,28 кг, weighed at frame size MID
Геометрія:
РОЗМІР РАМИ | XSHORT | SHORT | MID | LONG | XLONG |
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 29" | 29" | 29" | 29" | 29" |
ST ПІДСІДЕЛЬНА ТРУБА MM | 400 | 410 | 425 | 445 | 470 |
TT ВЕРХНЯ ТРУБА MM | 532 | 559 | 586 | 618 | 649 |
CS ДОВЖИНА ПІР'Я MM | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 | 437.5 |
HTA КУТ РУЛЬОВОЇ КОЛОНКИ ГР | 65 | 65 | 65 | 65 | 65 |
STA КУТ ПІДСІДЕЛЬНОЇ ТРУБИ ГР | 80 | 80 | 80 | 80 | 80 |
BD ПРОВИС КАРЕТКИ MM | 35 | 35 | 35 | 35 | 35 |
HT ВИСОТА РУЛЬОВОГО СТАКАНА MM | 95 | 95 | 95 | 105 | 120 |
FL ДОВЖИНА ВИДЕЛКИ MM | 557 | 557 | 557 | 557 | 557 |
R РІЧ MM | 426 | 453 | 480 | 509 | 535 |
S СКЛ MM | 607 | 607 | 607 | 616 | 629 |
WB КОЛІСНА БАЗА MM | 1177 | 1204 | 1232 | 1265 | 1298 |
SH СТЕНДОВЕР MM | 730 | 735 | 738 | 735 | 730 |
Технології:
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM. При створенні алюмінієвих рам високого класу ми використовуємо перевірений часом алюміній PROLITE 66 (6066), оскільки він неймовірно легкий і міцний. Крім того, він відмінно поєднується з нашою технологією гидроформовки, дозволяючи нам створювати складні форми, що відрізняються потрійний товщиною стінок, майже карбоноподобным зовнішнім виглядом і найкращим співвідношенням жорсткості і ваги. Хоча менш міцні сплави можуть бути дешевше, цей сплав є ідеальним вибором для високопродуктивних велосипедних рам.
HFS - HYDRO FORMING SYSTEM. Щоб отримати максимальну віддачу від алюмінієвої труби в плані форми або зміни товщини стінки, ми застосовуємо різні форми маніпуляцій. Найбільш складним, але й найбільш ефективним є гидроформинг, при якому алюмінієва труба вставляється в негативну форму, і через неї під тиском продавлюється гаряча емульсія з води і масла. Кінцевим результатом є алюмінієва труба ідеальної форми, яка дозволяє нам створювати чудові і легкі алюмінієві рами.
X-TAPER HEADTUBE. Точність рульового управління життєво важлива для безпечного керування, і X-TAPER HEADTUBE дозволяє нам значно підвищити точність. Використання верхніх підшипників 1 1/8" і нижніх 1 1/4" або 1 1/2" допомагає впоратися з навантаженнями, які сучасна їзда та обладнання можуть надавати на головну трубу, і при цьому не додає зайвої ваги. Це дозволяє легко встановлювати конічні вилки і забезпечує точність і впевненість рульового управління.
SMOOTH WELDING. Цей процес ми використовуємо для додання зварних швах красивою плоскій поверхні замість ефекту "стопки монет", який часто виникає під час зварювання TIG. Зварювальник використовують зварювальний пальник, щоб двічі пройтися по шву, допомагаючи його розгладити. Для цього потрібна велика майстерність, але у результаті виходять міцні і елегантні рами, які на перший погляд виглядають як рами з карбонового волокна.
INTERNAL CABLE ROUTING. На більшості наших рам ми прокладаємо проводку тросів і шлангів через раму. Кабелі входять і виходять з рами через гладкі гнізда, чи ми використаємо одну з наших інших систем, таких як SMART ENTRY або WIRE PORT. Прокладка кабелів усередині рами захищає їх від зовнішніх впливів, надає чистий і акуратний вигляд і може забезпечити аеродинамічні переваги.
NON-SLIP TIGHTENING. Ця система означає, що для затягування важливих болтів вам знадобиться тільки один інструмент TORX 30, що полегшує їх фіксацію під час руху по трасі
, а також прискорює і спрощує технічне обслуговування. Болти мають головку спеціальної форми на одному кінці, яка входить у відповідне поглиблення в рамі, запобігаючи обертання. Це означає, що в раму не вклеюється ніяка фурнітура, тому пошкоджену різьбу або болти можна легко замінити.
P-FLEX. Конструкція підвіски, в якій традиційний шарнір в пір'ї виключено на користь конструкції flexstay. При цьому використовується податливість матеріалу та особлива форма труб, що дозволяє верхньому і нижньому пір'ям розсуватися по мірі руху підвіски. Прибравши шарнір в пір'ї, ми економимо вага, знижуємо потреба в обслуговуванні і підвищуємо жорсткість конструкції рами.
WIRE PORT. MERIDA розробила кермові колонки, які дозволяють всім кабелях управління від керма входити в раму через кришку рульової, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити більш легку, міцну і аеродинамічної конструкцію рами, ніж при використанні звичайних кабельних портів. Залежно від моделі, кабелі прокладаються повністю всередині через руль і винос або полуинтегрированно, коли кабелі входять у раму під виносом.
FAST KINEMATIC. Кінематика задньої підвіски, що використовує конструкцію flexstay для мінімізації ваги і необхідності обслуговування. Кожен розмір рами має різну ступінь прогресії, причому моделі з більшою довжиною мають збільшений темп прогресії, щоб краще підходити для більш жорсткого катання та/або важких райдерів. Регульований фліп-чіп можна використовувати для установки коліс розміру 29 або 27.5/29, зберігаючи при цьому геометрію для стабільної керованості. Flexstay-Adjustable-Size-Tuned kinematic: Швидко, тому що це так.
LONG FENDER. Точки кріплення додаткового подовженого крила для підвищення захисту в порівнянні зі стандартним коротким крилом. Повнорозмірне крило зменшує кількість бруду і водяних бризок з заднього колеса
, зберігаючи чистоту і сухість, а також продовжуючи термін служби підшипників і тросів. Завдяки болтовим кріпленням крило жорстко фіксується, що знижує рівень шуму і не пошкоджує лакофарбове покриття байка.